Skip to main content

Eerst is er niets en dan ineens: … een idee, een ontwerp, op basis van het concept of de ingeslagen positionering. Grafisch ontwerp is waar (een groot deel van) het creatieve proces samenkomt. Illustratief, kleur, typografie, huisstijl, visualisatie, copywriting … elementen die het ontwerpproces tot de ziel van BINK inspireert maakt.

Strategie | Positionering | Concepting |  Brand Identity  |  ATL & BTL campagnes  | Magazines / Brochures / Leaflets  / Inserts / Flyers / Advertenties | Overige print  |  Webdesign  | App / Wireframe | Signing  |  POS-materialen  |  Instore reclame-uitingen  | Shop-in-shop middelen  | Outdoor reclame-uitingen

Grafische vormgeving

De visuele uitwerking van het concept & gedachtegoed vertalen wij door in grafische vormgeving voor zowel passende on- als offline tools. Hierbij wordt de Brand Identity uiteraard altijd bewaakt.

Zo ontstaat er een synergie tussen beeld en typografie om maximale merkbeleving te creëren.

“The details are not the details.
They make the design.”
Charles Eames

Beeldbewerking

Soms moet je de werkelijkheid een beetje helpen. Of het nou gaat om het wegwerken van een irritant stopcontactje op een verder geschikte foto, een rimpeltje digitaal botoxen of het laten zwemmen van een schildpad in een post-apocalytische slaapkamer.

Animatie

De magie van een tekening of een 3D-model tot leven wekken: BINK inspireert maakt fotorealistische 3D-visualisaties die bijna niet van echt te onderscheiden zijn.  Van hyperrealistisch tot flat-design, van artist impressions tot digitale impressies, van productdesign tot detailvisualisatie die tot ‘leven geroepen worden’ middels animaties. Onze edits, animaties en renders doen verbazen en triggeren.

Illustratie

Wij houden van illustreren. Oldskool tekenen is vaak de basis van een tof concept. Dat kan in schetsvorm, maar ook in strak uitgewerkte illustraties, en verder op alle manieren die zich bevinden binnen dat spectrum.